ČESTO POSTAVLJENA PITANJA
Za vas smo ovdje izdvojili 25+ pitanja koja nam najčešće postavljaju kupci prilikom odabira svog novog madraca.
Ne zaboravite, na raspolaganju vam stojimo svakodnevno – kontaktirajte nas!
Načini plaćanja
Mogu li platiti gotovinom prilikom dostave?
Da, plaćanje gotovinom prilikom dostave je moguće. Iznos Vaše narudžbe plaćate našem dostavljaču, ili kurirskoj službi u slučaju da se dostava provodi putem vanjskog suradnika.
Mogu li platiti internet bankarstvom?
Da, plaćanje internet bankarstvom moguće je prilikom narudžbe. Nakon što napravite narudžbu, na Vašu e-mail adresu zaprimit ćete potvrdu narudžbe u kojoj će biti navedeni svi podaci koji su potrebni da biste proveli uplatu putem internet bankarstva ili u banci, FINA-i ili pošti. Osim samih podataka navedenih u e-mailu, na stranici zahvale i u e-mailu također je i 2D barkod koji možete skenirati sa svojim mobitelom kako biste jednostavnije proveli uplatu.
U slučaju da odaberete način plaćanja internet bankarstvom, procesu proizvodnje i dostave pristupamo nakon zaprimljene uplate. Potvrdu o uplati molimo poslati na e-mail adresu [email protected].
Mogu li plaćanje karticama izvršiti putem interneta?
Da, plaćanje putem interneta moguće je sljedećim karticama (minimalan iznos narudžbe iznosi 67,00€):
- Zagrebačka banka – Mastercard ili Visa beskamatno do 12 rata
- Privredna banka Zagreb – Maestro i Visa debitna i Visa Premium kartica beskamatno do 36 rata
- 67,00€ – 200,00€ do 12 rata, 200,01€ – 400,00€ do 24 rate, 400,01€ i više do 36 rata
- Diners beskamatno do 12 rata
- Sve Mastercard, Maestro i Visa kartice svih banaka beskamatno jednokratno
U slučaju da imate omogućeno obročno plaćanje Raiffeisen banke, možete ga provesti i njihovim revolving ili charge karticama koje po izvršenoj uplati možete putem internet bankarstva (iDirect) podijeliti na do 12 rata.
Više o ponudi saznajte na službenoj stranici Raiffeisen banke ili ih možete kontaktirati i provjeriti je li Vam ovakav model plaćanja omogućen.
Revolving kartice funkcioniraju na način da mjesečno plaćate određeni postotak od potrošenog iznosa (npr. 5, 10, ili 100%) te će tako biti i prilikom internet kupovine u našoj internet trgovini.
Kreditne kartice koje su automatski podijeljene na određeni broj rata (npr. 6, 12…) će i prilikom internet kupovine isto tako utrošeni iznos podijeliti na unaprijed određeni broj rata.
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.
Medico Home d.o.o. ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Mogu li platiti karticom prilikom dostave?
Da, plaćanje je moguće prilikom dostave putem POS uređaja isključivo sljedećim debitnim karticama, odnosno, karticama tekućeg računa (minimalan iznos narudžbe je 67,00€):
- Zagrebačka banka – Visa debitna kartica beskamatno do 12 rata
- Erstebank – Maestro, Mastercard ili Visa beskamatno do 12 rata ukoliko imate omogućenu uslugu MB Plus što možete provjeriti s bankom
- Sberbank – Maestro, Mastercard ili Visa beskamatno do 12 rata
- Slatinska banka – Maestro, Mastercard ili Visa beskamatno do 12 rata
- Istarska kreditna banka – Maestro, Mastercard ili Visa beskamatno do 12 rata
- Agram banka – Maestro, Mastercard ili Visa beskamatno do 12 rata
Debitnim, kreditnim i revolving karticama svih banaka moguće je jednokratno plaćanje.
Mogu li dobiti popust za gotovinsko plaćanje?
Cijene svih naših proizvoda su jednake, neovisno o odabranom načinu plaćanja.
Mogu li dobiti popust na količinu?
U slučaju kupovine veće količine proizvoda ili opremanja apartmana, hotela i ostalih turističkih objekata molimo kontaktirajte nas putem telefona 048 864 182 ili e-maila [email protected].
Je li online plaćanje karticama sigurno?
O sigurnosti plaćanja putem interneta brine Monri Payment Gateway sa WebPay servisom
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa.
Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom
komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa.
Monri Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom
Visa i MasterCard pravilima. Medico home ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Što je Secure 3D i kako ga aktivirati?
Internet trgovina Medico home d.o.o zadovoljava sve standarde sigurnosti kupovine putem interneta te je stoga kod određenih banaka potreban Secure 3D kod kako biste prilikom kupovine potvrdili da ste Vi vlasnik kartice te da nije posrijedi neka zloupotreba.
Svako plaćanje putem interneta kod trgovaca koji zadovoljavaju standarde Mastercard SecureCode i Verified by Visa potvrđuje se upisivanjem sigurnosnog koda poznatoga samo vama, čime ste zaštićeni od neautorizirane upotrebe vaših kartica na Internetu. Ispravnim unošenjem sigurnosnog koda tijekom kupovine potvrđujete da ste vlasnik kartice. Ako ste unijeli pogrešan sigurnosni kod, kupovina neće biti dovršena. Čak i ako netko zna broj vaše kreditne ili debitne kartice, kupovina se ne može dovršiti bez vašeg sigurnosnog koda.
3-D sigurnosni standard aktivira se pri prvoj ispravnoj identifikaciji tokenom u online trgovini koja podržava standard Mastercard SecureCode ili Verified by Visa. Postupak je sljedeći: odaberite željenu robu ili uslugu i potvrdite da želite obaviti plaćanje, nakon što upišete podatke sa svoje kartice, web-trgovina automatski se povezuje s bankom zbog provjere identiteta i nudi Vam se mogućnost aktiviranja usluge. Ukoliko uslugu ne aktivirate, niste u mogućnosti završiti kupovinu. Uslugu je moguće aktivirati direktno i na stranicama banke (niže u tekstu poveznice na neke od banaka).
Prilikom online kupovine karticama svoj identitet potvrđujete:
- postojećim autentifikacijskim uređajem za internetsko/mobilno bankarstvo (mToken, čitač kartica, token) ili
- osobnom zaporkom (koju ćete generirati prilikom aktivacije usluge)
Za Vas smo pripremili poveznice za registraciju Secure 3D koda ukoliko ga nemate i želite ga registrirati na stranici banke. Ako Vaše banke nema na popisu, ljubazno Vas molimo da kontaktirate svoju banku i provjerite način na koji je moguće aktivirati Secure 3D.
- ZABA: https://www.zaba.hr/home/podrska/koristenje-kartica-na-internetu
- RBA: https://www.rba.hr/sigurnost/sigurna-online-kupovina
- OTP: https://sigurna-kupovina.otpbanka.hr/card-management/cardDataManagement.xhtml
- ERSTE: https://www.erstebank.hr/hr/poslovni-klijenti/racuni-i-placanja/karticno-poslovanje/debitne-kartice/3d-usluge
- HPB: https://www.hpb.hr/hr/sigurnije-i-brze-placanje-karticama-hpb-a-na-internetu/242
Načini i rokovi dostave
Koji je rok dostave?
Redovan rok dostave za sve proizvode je 10 – 20 radnih dana, no u slučaju potrebe za ranijom isporukom, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected] ili poziva na broj 048-864-182 kako bismo provjerili potencijalne mogućnosti ranije isporuke.
Koja je cijena dostave?
Dostava je besplatna na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke, za sve narudžbe čiji iznos je jednak ili prelazi 67,00 €. U situaciji da je ukupan iznos manji od 67,00 €, tada cijena dostave iznosi 8,00 €.
Dostavljate li na otoke?
Da, besplatnu dostavu provodimo na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke, za sve narudžbe iznad (uključujući) 67,00€. Dostavljamo na otoke u slučaju da je otok povezan trajektnom linijom ili mostom, odnosno ako možemo sa dostavnim vozilom doći do otoka. U slučaju da dostavnim vozilom ne možemo doći na otok Vaše naručene proizvode možemo poslati redovnom brodskom linijom uz prethodnu najavu kako biste ih mogli preuzeti u luci. U takvim situacijama mogući načini plaćanja su internet bankarstvom ili karticama putem interneta prilikom narudžbe.
Kojom dostavnom službom šaljete svoje proizvode?
Ne surađujemo sa dostavnim službama, odnosno vrlo rijetko se dogode takve situacije. Sve dostave provode naši zaposlenici sa našim dostavnim vozilima te nas u svakom trenutku možete kontaktirati i provjeriti status svoje narudžbe. U iznimnim slučajevima možemo koristiti, a u dogovoru sa kupcem, usluge Paket24 Hrvatske pošte.
Mogu li odabrati točan datum dostave?
Sve narudžbe isporučujemo redoslijedom kojim su pristigle te pokušavamo naručene proizvode isporučiti u najkraćem mogućem roku.
Odabir točnog datuma dostave nije moguć, no postoji mogućnost oko dogovora u kojem tjednu će dostava biti provedena. Za navedeno molimo da nas kontaktirate.
Dostavljate li proizvode u kuću/stan?
Dostavu provodimo do ulaza u stambeni objekt, odnosno proizvode ne unosimo ih Vašu kuću/stan, već do ulaza u kuću/zgradu ili do najbliže lokacije od stambenog objekta kojem dostavnim vozilom možemo pristupiti.
Vršite li odvoz starih madraca?
Usluga odvoza starih madraca moguća je uz naknadu od 20,00 € po komadu za madrac do širine 120 cm te 40,00 € po komadu za madrac od širine 120 cm.
Napominjemo kako se madrac obavezno mora pripremiti kod izlaza da ga vozač može prikupiti.
Sleep Trial period 100 noći
Što je Sleep Trial ponuda?
Sleep Trial ponuda funkcionira na način da Vi kupite proizvod za kojeg vrijedi spomenuta ponuda, a mi Vam ga dostavimo i u roku od 100 dana od dana dostave taj proizvod možete zamijeniti za neki drugi u slučaju da Vam ne odgovara. Također, možemo izraditi i modificiranu verziju proizvoda koji ste naručili.
Preporuka je minimalno dva, a maksimalno tri tjedna svakodnevno upotrebljavati proizvod koji ste kupili jer je to vrijeme koje je potrebno da Vam se tijelo prilagodi na nešto novo.
Ako se nakon dva do tri tjedna svakodnevne upotrebe ispostavi da Vam je proizvod pretvrd onda imate pravo na izmjenu.
Izmjena ne znači da ćemo doraditi postojeći proizvod koji je kod Vas. Izmjena podrazumijeva dostavu novog, omekšanog proizvoda i to u roku od 10 do 20 radnih dana od dana kada ste nam javili da Vam proizvod ne odgovara. Proizvod koji je kod Vas preuzimamo tek na dan dostave novog, odgovarajućeg, odnosno izmijenjenog proizvoda, a sve o našem trošku.
Isto postupak vrijedi u slučaju da Vam je proizvod premekan. U tom slučaju proizvodimo novi, ojačan proizvod, a postojeći proizvod koji je za to vrijeme kod Vas preuzimamo na dan dostave ojačane i čvršće verzije proizvoda.
Bitno je napomenuti da ne dorađujemo proizvod koji je kod Vas, već proizvodimo potpuno novi model prilagođen Vašim zahtjevima.
Ako odaberete zamjenu za drugi model i odlučite se na skuplju varijantu proizvoda, potrebno je uplatitiu cijeni između ta dva proizvoda, a ako se odlučite za neki jeftiniji model, Vi dobivate na Vaš tekući račun uplaćenu razliku između ta dva modela.
Bitno je napomenuti da ako i tražite izmjenu proizvoda za koji vrijedi Sleep Trial ponuda, to opet ne isključuje pravo na povrat u slučaju da i dalje niste zadovoljni.
Također stoji i opcija potpunog povrata u situaciji da niste da zainteresirani ni za jednu od gore navedenih opcija.
Potpuni povrat funkcionira na način da zatražite povrat, a mi o našem trošku u roku od 10 do 15 dana Vašeg javljanja dolazimo po proizvod dok s druge strane Vi dobivate puni povrat novaca na Vaš tekući račun u roku od 5 do 7 radnih dana nakon preuzimanja, odnosno od dana dostavljenog IBAN broja računa.
U slučaju da proizvod kupite karticama na rate, a želite ga ipak vratiti, tada Vam kompletan iznos koji ste platili doznačimo na Vaš račun, dok će banka i dalje teretiti Vašu karticu u mjesečnim obrocima.
Izmjene, zamjene i povrati vrijede samo za standardne dimenzije i modele proizvoda kod kojih je naznačeno da su u kategoriji Sleep Trial ponude.
Sleep Trial ponuda vrijedi za određene proizvode iz naše ponude, a kod svakog proizvoda je jasno naznačena.
Sleep Trial Period ne odnosi se na zamjenu madraca koji su naručeni greškom kupca, a koji su nastali uslijed krivog mjerenja potrebnih dimenzija (dužina, širina, visina).
U slučaju prethodno navedene situacije, trošak zamjene naplaćuje se u iznosu od 40,00€.
Kako vratiti kupljeni madrac?
Ako se odlučite za potpuni povrat unutar perioda Sleep Triala od 100 dana bez interesa za zamjenom za neki drugi model ili izmjenom (izradom novog) postojećeg modela u mekšoj ili tvrđoj verziji, potpuni iznos koji ste uplatili vraćamo na Vaš račun u roku od 5 do 7 radnih dana nakon preuzimanja proizvoda, odnosno od dana dostavljenog IBAN broja računa.
Moguće je vratiti samo kupljeni proizvod standardnog sastava i standardnih dimenzija.
Važno je spomenuti da možete vratiti i proizvod koji ste već mijenjali ili zatražili izmjene.
Niti u slučaju potpunog povrata tek naručenog, ili izmijenjenog proizvoda, Vi ne snosite dodatne troškove odvoza istog.
U slučaju da proizvod kupite karticama na rate, a želite ga ipak vratiti tada Vam mi kompletan iznos koji ste platili za proizvod doznačimo na Vaš račun, dok će banka i dalje teretiti Vašu karticu u mjesečnim obrocima.
Za koje proizvode vrijedi Sleep Trial ponuda?
U našu Sleep Trial ponudu ulaze svi proizvodi standardnih sastava i dimenzija na kojima je to u sklopu našeg Web shopa jasno naznačeno, a na sav ostali asortiman iz redovne ponude na kojemu nije naznačeno da ulazi u Sleep Trial ponudu imate pravo povrata u roku od 14 dana.
Kada i kako ćete mi vratiti novac u slučaju povrata?
U slučaju povrata proizvoda za kojeg vrijedi Sleep Trial ponuda, novac ćemo Vam vratiti najkasnije u roku 5 do 7 radnih dana od dana prikupa proizvoda, odnosno od dana dostavljenog IBAN broja računa i to uplatom na Vaš tekući račun.
U slučaju da proizvod kupite karticama na rate, a želite ga ipak vratiti tada Vam kompletan iznos koji ste platili doznačimo na Vaš tekući račun, dok će banka i dalje teretiti Vašu karticu u mjesečnim obrocima.
Što radite sa vraćenim proizvodima?
Madraci koji se vrate iz Sleep Trial perioda objavljeni su na našoj stranici www.medico-home.hr pod kategorijom „REVITALIZIRANI MADRACI“. Ti isti madraci dostupni su za daljnju prodaju po vrlo pristupačnoj cijeni, sa kompletno novom navlakom i potpuno su ispravni za korištenje.
Odabir odgovarajućeg madraca
Gdje mogu isprobati vaše madrace?
Mi smo proizvođači madraca koje prodajemo, te nemamo izložbene prostore. Poslovni prostori iziskuju velika ulaganja i konstantne troškove koje pokušavamo izbjeći te zadržati visoku kvalitetu madraca za nižu cijenu. Iz tog razloga našim kupcima nudimo Sleep Trial period 100 dana. Sve naše proizvode možete isprobati u našem proizvodnom pogonu na adresi Radnička cesta 10, 48000 Koprivnica, iza Trgovačkog centra Pevex uz prethodnu najavu od jednog dana ranije.
Koji madrac odabrati obzirom na podnice?
Podnice dolaze najčešće u tri varijante. Može biti puna podloga (s rupama ili bez), elastične podnice ili letvice koje najčešće dolaze u kompletu sa kupljenim krevetima.
Puna podloga s rupama ili bez pogodna je za sve madrace sa džepićastom jezgrom uz napomenu da će madrac djelovati malo tvrđe nego što zaista jest. Na punu podlogu s rupama ili bez ne mogu se koristiti madraci od pjena jer je njima potrebna dobra ventilacija kako bi se pjena sušila i tako se spriječio razvoj bakterija i plijesni.
Elastične podnice su savršen izbor za madrace od pjene jer se mogu vrlo lako vjetriti. I dalje je potrebno redovno okretanje pjenastog madraca minimalno jednom mjesečno, no na punoj podlozi to je potrebno čak i do jednom tjedno. Najbolji izbor su podnice sa mogućnošću podešavanja osjeta čvrstoće sa sustavom dvostrukih letvica i zatezačima.
Letvice koje najčešće dolaze uz krevete nisu pogodne ni za pjenaste madrace ni za madrace sa džepićastom jezgrom zbog svog prevelikog razmaka između letvica.
Dakle, za madrace od džepićaste jezgre može ići puna podloga ili podnice sa razmakom do 5 centimetara (elastične ili obične letvice), dok za madrace od pjene predlažemo elastične podnice s razmakom do 5 centimetara.
Kako odabrati madrac obzirom na položaj spavanja?
Česta je zabluda mišljenje da je položaj u kojem zaspimo ujedno i položaj u kojem spavamo većinu noći. Zapravo, položaj u kojem se ujutro budimo je položaj u kojem provedemo najveći period noći.
Bočnim spavačima, kao i spavačima koji spavaju polubok-trbuh ili polubok-leđa sa tjelesnom težinom do cca 110 kg, najčešće odgovaraju madraci koji spadaju u srednju kategoriju tvrdoće.
Spavačima koji se bude na trbuhu ili leđima te bočnim spavačima sa tjelesnom težinom iznad 110 kg, najčešće će odgovarati madraci sa džepićastom jezgrom koji spadaju u kategoriju tvrđih madraca.
U odabiru same tvrdoće madraca uvelike ima utjecaj i osobna preferencija spavača – preferirate li srednje tvrde ili tvrde madrace. Također, preporuke navedene iznad su generalne i moguće da Vama odgovara nešto drugačije. Svakako savjetujemo da nas kontaktirate kako bismo Vam pomogli u preporuci i odabiru idealnog madraca za najudobniji san.
Materijali za proizvodnju madraca
Što je poliuretanska (PU) pjena?
Poliuretanska pjena (PU) je zapravo obična, klasična spužva koje se već dugo vremena koristi u industriji proizvodnje madraca.
Karakteristika PU pjene je manja prozračnost i nešto manja gustoća (20 – 35 kg/m3).
Na tržištu postoje proizvođači koji koriste različite vlastite nazive za PU pjenu čime kupac dolazi u zabludu da kupuje madrac od kvalitetnije pjene. Neki od naziva su ComfortFoam, FlexyFoam, Skycell i slično, a vrlo često se radi o standardnoj PU pjeni.
Što je hladno lijevana (HR) pjena?
Visoko elastična, hladno lijevana, HR, High Resilience Foam su nazivi za pjenu koja je na našem tržištu poznata kao hladno lijevana ili HR pjena.
Odlikuje ju izrazita elastičnost, otpornost na deformacije, dugotrajnost i izvrsna prozračnost, a sve zahvaljujući tehnologiji otvorenih (slomljenih) ćelija.
U današnje vrijeme, a i u budućnosti, HR pjena je temeljni proizvod u industriji proizvodnje madraca, pogotovo uzmemo li u obzir da se iz godine u godinu pojavljuju HR pjene sve boljih svojstava.
Što je memory ili viscoelastična pjena?
Memory pjena je materijal na bazi poliuretana nastao i razvijen u laboratorijima NASA-e kako bi astronautima ublažio bolove i povećao udobnost prilikom djelovanja jakih gravitacijskih sila. Najprije je primijenjen u izradi medicinske opreme, dok je za masovniju proizvodnju postao dostupan tek posljednjih nekoliko godina i to prvenstveno u izradi kvalitetnih madraca i jastuka.
Termoelastična pjena ima svojstvo da reagira u dodiru s toplinom. Na nižim temperaturama je čvrsta, a pod utjecajem tjelesne topline ‘‘mekša”, te se postepeno konturira i prilagođava položaju i težini tijela spavača. Tako je rasterećenje pritiska gotovo potpuno. Osjećaj spavanja na takvoj podlozi često se opisuje kao osjećaj bestežinskog stanja. Kod promjene položaja tijela tijekom spavanja podloga se ponovno lagano prilagođava, no okretanje uslijed neudobnog pritiska na ovoj je podlozi znatno smanjeno. Proizvodi od viskoelastične pjene imaju izvrstan antidekubitalni učinak i pravo su rješenje za probleme obamrlosti, utrnulosti i bolne ukočenosti do kojih dovodi loša površinska cirkulacija.
Što je lateks?
Mješavinu soka drveta kaučuka i gume nazivamo lateks. Razlikujemo prirodni i sintetički lateks.
Sintetički lateks najčešće dolazi u omjeru 70/30 ili 80/20 u korist sintetičkog lateksa. Na tržištu ne postoji madrac od 100% prirodnog lateksa, već su u omjeru 3/97, 5/95 ili 10/90 u korist prirodnog lateksa.
Spavanje na madracu od lateksa je potpuno drugačije od spavanja na bilo kojem drugom materijalu koji se koristi u industriji proizvodnje madraca.
Prednosti madraca od lateksa su svakako dugotrajnost, optimalna potpora, izuzetna elastičnost i kvaliteta. Kod madraca od lateksa potrebno je spomenuti da su antialerijski i antibakterijski te sprečavaju razvoj grinja.
Što je Pantera pjena?
Pantera je vrhunska pjena koja je posebno razvijena za proizvodnju madraca visoke kvalitete. Ovo je izuzetno komforna pjena koja se u svijetu madraca ističe svojom izdržljivošću, kvalitetom i visokom razinom udobnosti i upravo stoga je savršen izbor za izradu dugotrajnog madraca.
Pantera pjena prepoznatljiva je po svojoj elastičnosti i prozračnosti, a uz sve to izuzetno dobro reagira na vlagu i/ili toplinu.
Već 20 godina Pantera pjena je visoko ocijenjena na raznim područjima, a pogotovo u proizvodnji madraca.
Što je džepićasta jezgra?
Džepićasta opružna jezgra sastoji se od stotina malih opruga obučenih u pojedinačne džepove od tkanine. Specifičnost je da se ugibaju samo one opruge na koje se vrši direktan pritisak te tako pružaju kvalitetnu potporu tijelu.
U slučaju da dijelite krevet sa svojim partnerom, džepićaste opruge će pružati savršenu potporu Vašem tijelu bez da osjetite okretanje Vašeg partnera.
Madraci od džepićaste jezgre su vrlo udobni i često su obloženi kvalitetnim pjenama koji pružaju vrlo komforan i ugodan san.
Što je bonell jezgra?
Bonell žičana opružna jezgra koristi se dugi niz godina u industriji proizvodnje madraca. Sastavljena je od međusobno povezanog opružnog sustava. Zbog vrlo niske cijene proizvodnje, madraci od bonell opružne jezgre jedni su od najjeftinijih na tržištu.
Nedostatak je što zbog sustava kojim su opruge povezane, na madracima od bonell jezgre osjeća se svaki partnerov pokret. Bonell jezgra smatra se zastarjelim načinom proizvodnje madraca te ga proizvođači na tržištu izbjegavaju osim kada se želi predstaviti neki izuzetno jeftin model.
Medico Home u svojoj proizvodnji ne koristi bonell jezgru.
ZAŠTO ODABRATI MEDICO HOME?
%
PRODANIH MADRACA
%
PRODANIH NADMADRACA
%
ZADOVOLJNIH KUPACA
%
PRODANIH JASTUKA
%
PRODANIH POPLUNA I NADLOŽAKA
KONTAKTIRAJTE NAS S POVJERENJEM!
Kontaktirajte nas kroz kontakt formu, pošaljite nam e-mail ili nas nazovite. Naše stručno i ljubazno osoblje stoji Vam na raspolaganju te će vam pomoći oko savjetovanja i ostalih upita kako biste za ugodan san odabrali najkvalitetnije proizvode!
Kontakt:
E-mail:
Adresa proizvodnog pogona:
Radnička cesta 10, 48000 Koprivnica
(Ljubazno molimo najaviti dolazak na broj +385 48 864 182)
Radno vrijeme:
Kontaktni centar: Ponedjeljak - petak: 08:00 - 16:00
Proizvodni pogon: Ponedjeljak - petak: 07:00 - 15:00